Registrácia
V e-shope máte možnosť na prehladávanie a nákup aj bez registrácie.
Minimálna suma objednávky je 100 Eur + DPH.
Výber produktu
V menu e-shop nájdete skupiny produktov.
Prostredníctvom týchto skupín sa viete dostať k užšiemu zoznamu produktov, kde sú základné informácie o produktre. Okrem ceny Vám tu pomôže vzorientovaní aj malá fotka. Kliknutím na jednotlivý produkt sa dostanete k hlavnej stránke výrobku, kde nájdete všetky informácie o vybranom produkte. Po tretie nájdete v hornom rade menü jeden vyhladávač. Tu zapísaním kľúčového slova môžete vyhladávať, alebo môžete vyhladáť aj na meno výrobku.
Nákup
Produkty, ktoré si chcete kúpiť, môžete si zbierať do košíku. K tomu, aby ste jeden výrobok dali do košíka, treba kliknúť na „Do koša“ gombík čo je pod obrázkom výrobku. Ak kliknete na jeden výrobok viac-krát, tak koľko krát kliknete toľko kusov bude v koš. Ak je už výrobok v koši, tak stav koša s konečnou sumou nákupu môžete sledovať na pravej strane kliknutím na ikonu „Obsah koša“
Ak ste si vybrali všetky výrobky čo ste si chceli zakúpiť na tom istom mieste kliknutím na ikonu „Obsah koša„ sa dostane ďalej k nákupnému procesu. Ak je všetko v poriadku tak kliknite na gombík „Ďalej k objednávke”. Tu viete zadať dodacie a fakturačné údaje. K „Poznámka k objednávke” viete zadat svoju poznámku. V každom prípade vystavujeme faktúru s DPH.
Kúpna cena, platobné podmienky, informácie o doručení
Cena udaná pri výrobku je kúpna cena výrobku. Cena, ktorá je uvedené sa iste nebude meniť v čase medzi objednaním a dodávkou výrobku, takže Vy tú cenu budete platiť, ktorú ste vydeli pri objednávke tovaru.
Vyrovnanie sumy objednávky je možné zatial len platbou vopred uhradením zálohovej faktúry prevodom. Doba dovozu s kurierskou službou je 2-3 dni od hrudenenia zálohovej faktúry (neslúži ako daňový doklad).
Ohladom cien dovozu s kurierskou službou Vám po objednaní tovaru čoskoro náš pracovník zavolá pre upresnenie ceny dodávky.
Reklamácia
Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.
Záručná doba na poskytovaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. V prípade reklamácie tovaru, prosím, postupujte nasledujúcim spôsobom:
Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo na e-mail info@luxusnesauny.sk (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA / e-shop) a to bez zbytočného odkladu.
Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:
- označenie reklamovaného tovaru
- dôvod reklamácie
- termín nákupu
Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom predložiť dodací list, faktúru a doklad o zaplatení. Kupujúci je povinný ďalej pri reklamácii predložiť chybnú vec, vrátane jeho príslušenstva.
Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatiu tovaru našou firmou.
Vrátenie tovaru
Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste spokojní, môžete ho vrátiť do 7 pracovných dní od jeho doručenia nie však ako zásielku na dobierku. Tovar bude predávajúcim po predchádzajúcej dohode so zákazníkom a po doručení takého tovaru prijatý.
Zásielky vrátené ako dobierka nepreberáme. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný, v pôvodnom obale a s dokladom o kúpe. Po vrátení tovaru bude zákazníkovi vrátená cena tovaru na bankový účet zákazníka, najneskôr do 7 pracovných dní od dňa vrátenia tovaru.
Právo na odstúpenie od zmluvy nie je možné v prípadoch:
- tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť
O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom e-shope nás, prosím, informujte e-mailom info@luxusnesauny.sk.
Prevádzkovateľ e-shopu:
West Invest Holding s.r.o.
Ulica Biskupa Kondého 4577/18
929 01 Dunajská Streda